آیا شما هم تاکنون به کارآفرین شدن فکر کرده‌اید؟ آیا می‌دانید که کارآفرینی یک روند کاملا پیچیده و درعین‌حال واضح دارد؟ اگر شما هم دوست دارید کارآفرین باشید، بهترین راهکار مطالعه است: مطالعه راه‌هایی که دیگران رفته‌اند و بهره‌گیری از تجربه‌ها و مهارتهای کارآفرینی که کارآفرینان دیگر کسب کرده‌اند. برای اینکه شما هم کارآفرین موفق باشید، پیشنهاد می‌کنیم معرفی کتاب امروز را از دست ندهید. کتاب شما هم می‌توانید کارآفرین باشید اثر راشل بریج با هدف تضمین موفقیت شما به‌عنوان یک کارآفرین نوشته شده است. در ادامه، با این معرفی کتاب همراه ما باشید. اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شناسنامه کتاب شما هم می‌توانید کارآفرین باشید

  • عنوان: شما هم می‌توانید کارآفرین باشید؛ ۲۰ نکته‌ اساسی که هر کارآفرین تازه‌کار باید بداند
  • نویسنده: راشل بریج
  • مترجم: محمد محقق (پیشنهاد کاربران)
  • تعداد صفحات: ۱۷۲ صفحه
  • انتشارات: نشر آوین (پیشنهاد کاربران)

درباره نویسنده کتاب شما هم می‌توانید کارآفرین باشید

راشل بریج (Rachel Bridge) نویسنده سابق مقالات کسب و کار در نشریه ساندی تایمز (The Sunday Times) در لندن بوده است. او در حوزه کارآفرینی فعالیت می‌کند و در کنفرانس‌ها و سخنرانی‌های زیادی شرکت کرده است. راشل مدرک ارشد خود را از دانشگاه کمبریج در رشته اقتصاد دریافت کرده است. او پس از فارغ‌التحصیلی، به‌عنوان نویسنده و روزنامه‌نگار شروع به فعالیت کرد و همچنین به‌عنوان خبرنگار خارجی برای مجله تایمز در کشورهای فرانسه، سیدنی و استرالیا فعالیت می‌کرده است.

راشل بریج، نویسنده کتاب شما هم می‌توانید کارآفرین باشید
راشل بریج، نویسنده کتاب شما هم می‌توانید کارآفرین باشید

کتاب دیگری که از این نویسنده به فارسی ترجمه و منتشر شده، کتاب «چگونه موفق شدم» است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خانم راشل بریج، می‌توانید به وب سایت شخصی ایشان (rachelbridge.com) مراجعه کنید.

درباره کتاب شما هم می‌توانید کارآفرین باشید

راشل بریج درباره کتابش این‌چنین توضیح می‌دهد:

«راه­ انداختنِ کسب­‌وکار یکی از هیجان‌­انگیزترین، رضایت‌­بخش‌­ترین و تأثیرگذارترین کارهایی است که می‌توانید در طول زندگی خود انجام دهید. درصورت درست عمل‌کردن، این کار شما را به سرنوشت مطلوبتان می­‌رساند و حس زیبای موفقیت را برایتان به ارمغان می‌­آورد. ولی از طرف دیگر، شروع کسب‌­وکار ازجمله کارهایی است که به‌خاطر غیر‌قابل‌پیش­‌بینی بودن، احتمال شکست در آن بسیار بیشتر از موفقیت است.

حال باید دانست چگونه می‌­توان در این راه شانس را با خود همراه کرد؟ جواب این سؤال استفاده به‌موقع از تجربه افرادی است که قبل از شما به این کار دست زده‌اند. شما به‌عنوان یک کارآفرین تازه­‌کار در شرف گام‌نهادن به دنیایی هستید که اطلاعات کمی درباره آن در اختیار دارید. این شرایط می­‌تواند برای شما بسیار خطرناک باشد. بنابراین این کتاب با مجهزکردن شما به ابزار دانش، اعتماد به نفس لازم برای گام‌نهادن به دنیای کارآفرینی را فراهم می­‌آورد و به شما ثابت می­‌کند که شما هم می­‌توانید.»

راشل بریج ۲۰ نکته کلیدی را انتخاب کرده است: نکاتی که شما را از گام اول ـ که جرقه‌زدن ایده است ـ تا رسیدن به هدف نهایی همراهی می‌کند. برای همین می‌توان گفت کتاب کاملی است. یکی از مهم‌ترین نکات درباره ای%D