سریال خاطرات یک خون آشام یا همان The Vampire Diaries از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ به حساب می‌آید. سریالی بر اساس رمان‌هایی به همین نام که توسط ال. جی. اسمیت منتشر شده است و روی زندگی الینا گیلبرت تمرکز دارد. الینا یک دختر دبیرستانی است که در گیر و دار زندگی با دو برادر آشنا می‌شود. دو برادر به نام‌های استیفن سالواتور و دیمن سالواتور که هردو خون آشام هستند.

پخش تلویزیونی خاطرات یک خون آشام از سال ۲۰۰۹ آغاز شد و تا سال ۲۰۱۷ نیز ادامه داشت. این سریال ۸ فصل دارد که ۳ فصل اول دقیقاً بر اساس ۳ رمان اولیه خاطرات خون آشام، نوشته ال. جی. اسمیت ساخته شده است اما فصل‌های بعدی به دلیل همزمانی با انتشار نسخه‌های جدید این کتاب دارای تناقضاتی است.

محبوبیت سریال The vampire diariesدر سال‌های اولیه پخش به حدی بود که بازیگران نه‌چندان شناخته‌شده‌اش را به ستارگانی بین‌المللی تبدیل کرد. نینا دوبرو (Nina Dobrev) و ایان سامرهلدر (Ian Somerhalder) موفق شدند با استفاده از محبوبیت این سریال به ستارگان هالیوود تبدیل شوند و البته خاطرات خون آشام نیز در جشنواره‌های مختلف موفقیت‌های زیادی را تجربه کرده است.

 

Did the Epic TV Love Triangle Die with The Vampire Diaries? - E! Online

 

خلاصه داستان:

داستان سریال درباره ی دختری به نام الینا گیلبرت است که به تازگی والدینش را در تصادف رانندگی از دست داده و بعد از مدتی از آن اتفاق و ورود به مدرسه با دیدن استفن دلباخته او میشود. استفن سالواتوره یک خون آشام هست ، او فردی با وجدان هست که هنوز انسانیتش را از دست نداده ، به انسان ها علاقه منده و از خون حیوانات تغذیه می کند ، اما برادرش دیمن که کینه ی شدیدی هم از استفن به دل دارد ، هدفی غیر از آزار برادرش ندارد و برای جان انسان ها هم کوچک ترین ارزشی قائل نیست و…

 

16 Favorite Episodes of The Vampire Diaries | Tell-Tale TV - Part 2

 

ادامه سریال:

این سریال جذاب و دیدنی با سریال های The orginals , legaciesدر ارتباط است و اصیل ها از اواسط سریال خاطرات یک خون آشام از آن جدا شده و خودش به یک سریال موفق تبدیل میشود و خب اتفاقهایی که در این سریال می افتد وابسته به سریال خاطرات یک خون اشام است.

Here are 5 best shows on Netflix like The Originals'that may interest you. - Pop Times UK

بازیگران :

Damon Salvatore =>Ian Somerhalder

بازیگر محبوب سریال خاطرات یک خون آشام در سریال جدی

Elena Gilbert => Nina Dobrev

الینا گیلبرت - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Stefan Salvatore => Paul Wesley

استفن سالواتوره - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Caroline Forbes => Candice King

کرولاین فوربس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Jeremy Gilbert=> Steven R.McQueen

استیون آر. مک‌کوئین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Bonnie Bennett => Kat Graham

بیوگرافی کاترینا گراهام به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی