میراث ها نام سریالی جدید در ژانر ماجراجویی می‌باشد که یک اسپین اف از سریال اصیل ها و خاطرات خون آشام است و اولین قسمت آن در ۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۸ از شبکه سی‌دابلیو آمریکا پخش شد.تا کنون دو فصل ۱۶ قسمتی از این سریال پخش شده است . یکی از بازیگران این سریال که در نقش لندن کربی بازی میکند ایرانی است و اگر سریال اصیل ها را تماشا کرده باشید او را در قسمت های پایانی دیده اید.

معرفی سریال میراث ( Legacies ) - Nasim Word

خلاصه داستان :

در ادامه داستان اصیل ها ، هوپ مایکلسون ، دختر کلاوس مایکلسون و هیلی مارشال که سه رگه ای قدرتمند می‌باشد که مادر  و پدرش را از دست داده و به همراه دوقلوهای سالتزمن یعنی لیزی و جوزی وارد مدرسه سالواتوره می‌شوند. این مدرسه در واقع یک پناهگاه امن را برای افراد فراطبیعی و مکانی است که موجوداتی مانند خون‌آشام‌ها، گرگینه‌ها و جادوگران بتوانند انگیزه‌ها و توانایی‌های فراطبیعی خود را کنترل کنند.این مدرسه توسط استفن سالواتور ساخته شد و همسرش کرولاین فوربز مدیریت مدرسه را به الاریک سالتزمن داد . کلاوس مایکلسون قبل از مرگش مبلغی چشمگیر به مدرسه اهدا کرد که باعث راه اندازی مدرسه و کمک به پرورش موجودات فراطبیعی شد .

Legacies” cast is trying to help out their unemployed crew members! -

الاریک سالتزمن مدیر مدرسه است و علاوه بر آموزش دانش آموزان به کنترل قدرت خود ، به دنبال راهی برای نجات دختران خود لیزی و جوزی است زیرا آنها دو قلو هستند و با توجه به رسم خانوادگی آنها در سن مشخص مجبور میشوند با هم مبارزه کنند تا یکی از انها بمیرد تا این که با ورود ناگهانی نوجوانی به نام لندن کربی به مدرسه اتفاقات عجیبی رخ می دهد و…

Legacies Recap: Season 2 Episode 10 — [Spoiler] Is In The Prison World |  TVLine

این سریال تفاوت های زیادی با اصیل ها و خاطرات یک خوناشام دارد و در این سریال فقط با خوناشام ها ،گرگینه ها و جادورگر ها مواجه نیستید بلکه موجوداتی افسانه ای مانند فرشته ،ققنوس ،اسب تک شاخ و … به این سریال اضافه و باعث جذابیت آن شده اند.

Legacies' Recap: Season 2 Episode 16 — Spring Finale Ending Explained |  TVLine

 

بازیگران:

دنیل رز راسل در نقش هوپ مایکلسون

بیوگرافی دنیل رز راسل

آریا شاه قاسمی در نقش لندن کربی

بیوگرافی آریا شاه قاسمی

کیلی برایانت در نقش جوزی سالتزمن

جنی بوید در نقش لیزی سالتزمن

بیوگرافی جنی بوید

کوئینسی فاوس در نقش میلتون “ام جی” گریزلی

بیوگرافی + عکس‌های کوئینسی فاوس | سلام‌‌سینما

پیتون الکس اسمیت در نقش رافائل ویته

نمایش اینستاگرام پیتون الکس اسمیت در لیست همگردی

متیو دیویس در نقش الاریک سالتزمن

بیوگرافی متیو دیویس

توماس دورتی در نقش سباستین

Gossip Girl' Reboot Cast: Full List — Thomas Doherty, More On HBO Max |  TVLine

کارن دیوید در نقش اما تیگ

How To Become An Actor: 5 Top Tips From Karen David – Veena V