زیبای حقیقی

یک سریال تلویزیونی محصول ۲۰۲۰ کره جنوبی به کارگردانی Kim Sang Hyub که آثار زیبایی همچون دونگ یی و تو فوق العاده ای را در کارنامه خود دارد و نویسندگی Lee Shi Eun ساخته شده است.این سریال براساس وبتونی به همین نام به قلم یائونگی می‌باشد. محور اصلی داستان یک دختر دبیرستانی می‌باشد که به دلیل زیبا نبودن مورد آزار ، اذیت و تبعیض قرار می‌گیرد تا وقتی که تصمیم می‌گیرد با هنر آرایش خودش را زیبا کند.

 

True Beauty' Episode 7 Spoilers from Webtoon: Ju-kyung, Su-ho may kiss but will Soo-jin be a problem? | MEAWW

 

این مجموعه در ۹ دسامبر ۲۰۲۰ از شبکه تی‌وی‌ان شروع به پخش شد.دارای ۱۶ قسمت ۷۰ دقیقه ای است.ژانر سریال مدرسه ای،جوانان،درام،عاشقانه و کمدی است.سریال زیبایی حقیقی با عناوین  The Secret of Angel و Yeoshin gangrim نیز شناخته می شود.

 

Cha Eun Woo, Moon Ga Young, And Hwang In Yeob Confirmed To Lead Drama Adaption Of Hit Webtoon “True Beauty” | Soompi

 

خلاصه داستان

لیم جو گیونگ ( Moon Ga Young ) دختر دبیرستانی است که نسبت به همه چیز خوش بین و مثبت است. او از چهره ی خود راضی نیست و دوستانش او را مورد تمسخر قرار می دهند.او برای رهایی از این قضیه به سراغ یادگیری آرایش می رود . او با کمک از آموزش های ویدئویی اینترنتی ، به یک متخصص آرایش خود آموز تبدیل می شود . آنچه او به صورت آنلاین آموخته است زندگیش را متحول می کند .او در مدرسه به عنوان یکی از زیباترین دختران کلاس شناخته می شود.

 

K-Drama Script Reading Session: "True Beauty" Starring Cha Eun Woo, Moon Ga Young, Hwang In Hyeop

 

از طرفی لی سو هو ( Cha Eun Woo ) که در همان مدرسه درس می خواند تنها شخصیتی است که چهره بدون آرایش جو گیونگ را دیده است . لی سو هو دانش آموزی درجه یک ، با مهارت در بسکتبال، فردی جذاب و کراش بسیاری از همکلاسی هایش است .او  رازهایی دارد که بخاطر آن ها از مورد توجه قرار گرفتن دوری میکند و این شروع داستان زیبای حقیقی است.

 

سریال کره ای زیبایی حقیقی True Beauty 2020 - حس خوب

 

بازیگران

 

سینماتک | دانلود سریال کره ای با لینک مستقیم