۱- وقتی آن‌ها ما را می‌بینند

وقتی آن‌ها ما را می‌بینند یکی از بهترین سریال‌های خارجی جدید

«وقتی آن‌ها ما را می‌بینند» بی‌شک یکی از بزرگترین رویدادهای تلویزیونی سال است. نتفلیکس اعلام کرد که این سریال با بیش از ۲۳ میلیون حساب کاربری تماشا شده است که این نشان دهنده محبوبیت بالای آن در میان مردم است. به‌علاوه این سریال برای ۱۶ جایزه امی نامزد شده بود که در نهایت توانست دو تای آن‌ها را برنده شود. داستان آن درباره پسران جوانی است که به اتهام تجاوز به یک کارمند بانک در سنترال پارک نیویورک بازداشت می‌شوند اما پس از طی مدتی از محکومیتشان متجاوز واقعی به کار خود اعتراف می‌کند.

 

۲- شکارچی ذهن 

شکارچی ذهن سریال خارجی جدید 2017

شکارچی ذهن که در سال ۲۰۱۷ در نتفلیکس منتشر شد. این اثر یک سریال جنایی است و داستان آن از این قرار است که دو تن از ماموران علوم رفتاری سازمان اف‌بی‌آی به همراه یک فرد روانشناس با انجام کارهای موشکافانه در پی کشف علت انجام جنایت توسط قاتلان سریالی هستند. قسمت اوج داستان سریال جایی است که سرانجام این افراد با یکی از بزرگ‌ترین تبهکاران آمریکایی به نام چارلز مانسون آشنا می‌شوند.

 

۳- چرنوبیل 

چرنوبیل درام تاریخی و جذاب

چرنوبیل یک سریال خارجی جدید کوتاه پنج قسمتی است که محصول مشترک اچ‌بی‌او و بی‌بی‌سی است این سریال جذاب نه تنها بهترین سریال خارجی جدید ۲۰۱۹ است، بلکه به طور حتم می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی که تا کنون ساخته شده است نام برد. سریال چرنوبیل توانست در رتبه بندی IMDb عنوان اول را در میان تمام سریال‌های ساخته شده تا به امروز به خود اختصاص دهد. علاوه بر این برای ۱۹ جایزه امی نامزد شد که در نهایت ۱۰ تای آن‌ها را تصاحب کرد. داستان این سریال نمایش دهنده داستان واقعی فاجعه جهانی نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل در سال ۱۹۸۶ است و تلاش برای پاکسازی‌های بعد از آن را نشان می‌دهد.

 

۴- مندلورین

مندلورین

مندلورین یک سریال خارجی جدید اکشن است که از محبوبیت فراوانی در میان مردم برخوردار است و کمتر کسی پیدا می‌شود که حتی اگر این سریال را تماشا نکرده باشد و با بیبی یوها شخصیت ۵۰ ساله سبز رنگ کوچک آن آشنایی نداشته باشد. این سریال، شما را به همراه بیبی یوها به دنیای هیجان‌انگیز و خیالی جنگ ستارگان می‌برد، بنابراین اگر به سریال‌های اکشن علاقه‌مند هستید، تماشای این سریال خارجی جدید را از دست ندهید.

 

۵- نگهبانان 

نگهبانان سریال اکشن ابرقهرمانی

داستان مصور الن مور و دیو گیبون انقلابی در رسانه‌ها ایجاد کرد. این سریال هنجارشکن تصور ما را درباره داستان‌های ابرقهرمانی تغییر می‌دهد و از زمان اولین انتشار آن در سال‌های دهه ۸۰ طرفداران و کارشناسان را به بحث و گفتگو واداشته است. سریال نگهبانان با بازیگری باورنکردنی بازیگرانی همچون رجینا کینگ و جین سمارت به عنوان یکی از بهترین سریال‌های خارجی جدید توانسته توجه طرفداران بسیاری را به خود جلب کند.