بهترین سایت های ایرانی کدامند؟

 

توجه داشته باشید که سایت های بزرگ همواره در حال رقابت هستند و این رده بندی ممکن است دستخوش تغییرات شود. در حال حاضر ۱۰ سایت برتر ایران بترتیب عبارتند از:

گوگل

گوگل یکی از سایت‌های پرکاربرد و پربازدید می‌باشد و خود ما روزانه به‌دفعات زیاد در آن مطالبی را جستجو می‌کنیم. موتور جستجوی گوگل دارای رتبه یک الکسا است و توانسته است عنوان پربازدیدترین سایت‌های ایرانی را به خود اختصاص دهد.

 

 

آپارات

با افزایش استفاده از اینترنت و رشد تکنولوژی روزانه افراد حجم بیشتری از اینترنت خود را به تماشای ویدیو اختصاص می‌دهند. آپارات یکی از پربازدیدترین سایت های ایران و بهترین سرویس‌های اشتراک ویدیو است که کاربران می‌توانند به‌صورت رایگان و آسان ویدیویی از کسب‌وکار خود را به اشتراک بگذارد و آن را به‌راحتی مدیریت کند و از ویدئوهای به اشتراک گذاشته‌شده توسط دیگران نیز استفاده کند.

 

 

دیجی کالا

وب‌سایت دیجی کالا یکی از موفق‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی و پربازدیدترین سایت‌های ایرانی است که فعالیت خود را نزدیک به ۱۰ سال است که آغاز کرده است و یکی از بهترین و پرطرفدارترین سایت های ایرانی است زیرا حتی افرادی که قصد خرید کالایی را به‌صورت اینترنتی ندارند ابتدا به وب‌سایت دیجی کالا مراجعه می‌کنند انواع مدل‌های کالای خود را مشاهده و بررسی می‌کنند و دیدگاه‌های مختلف کاربران را می‌خوانند سپس برای خرید حضوری به بازار می‌روند.

 

 

ورزش ۳

وب‌سایت ورزش ۳ از پربازدیدترین سایت‌های ایران در زمینه ورزش می‌باشد این وب‌سایت شامل جدیدترین و کامل‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان با ویدئوهای ورزشی به‌روز، نتایج بازی‌ها، جدول لیگ‌های ورزشی است. به دلیل علاقه‌ی زیاد افراد به ورزش، سایت ورزش ۳ بازدیدکنندگان زیادی دارد و بیشترین بازدید توسط جوانان و مردان انجام می‌شود.

 

 

شاپرک

سایت شاپرک متعلق به شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک می‌باشد این سایت فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز نمود همه‌ی بانک‌ها درگاه‌های پرداخت اینترنتی خود را از این سایت تهیه می‌کنند. هدف اصلی شرکت شبکه الکترونیکی کارت شاپرک نظارت و مدیریت پرداخت الکترونیکی در سطح کشور، افزایش اعتماد، حفظ و نگه‌داری یکپارچگی، گسترش پرداخت به‌صورت الکترونیکی است. چشم‌انداز شرکت شاپرک در آینده ارتقاء و توسعه خدمات و پرداخت‌ها به‌صورت کاملاً نوین، افزایش اعتماد عمومی تعیین‌شده است.

 

 

نمناک

وب‌سایت نمناک یک مجله اینترنتی است که درزمینه ی اخبار و سرگرمی آغاز کرده است و حوزه فعالیت آن به بیش از ۲۰۰ عنوان و موضوع گسترش داده است و در حال به‌عنوان یکی از یکی از پربازدیدترین سایت‌های ایران در زمینه ی ارائه خدمات الکترونیکی است در زمینه‌های مختلف در تلاش است و جزء ۱۰ سایت پرطرفدار ایرانی مشغول به ارائه خدمت به بازدیدکنندگان می‌باشد.

 

 

تلوبیون

واژه تلوبیون از دو کلمه تلویزیون و وب تشکیل‌شده است و شامل آرشیو کامل فیلم‌ها و اخبار تلویزیون است کسانی که به هر دلیلی قادر به مشاهده برنامه‌های تلویزیون نیستند می‌توانند برنامه‌های مورد را از سایت تلوبیون دنبال کنند.

 

 

دیوار

وب‌سایت دیوار در سال ۱۳۹۲ این وب‌سایت باهدف خریدوفروش مستقیم و بدون واسطه شروع به کارکرد و صاحب برند دیوار مختص به شرکت آگه پردازان هوشمند است. در وب‌سایت دیوار تمام نیازمندی‌های شما دسته‌بندی‌شده‌اند و شما می‌توانید بر اساس شهر، نوع نیازمندی خود را جستجو نمایید و هم‌چنین شما می‌توانید دز زمان اندکی کالای خود را جهت فروش در این وب‌سایت ثبت و به فروش برسانید. وب‌سایت دیوار درزمینه های مختلف املاک، وسایل نقلیه، خدمات، وسایل شخصی، انواع لوازم بهداشتی و آرایشی و … فعالیت دارد.

 

 

نی نی سایت

وب‌سایت نی‌نی سایت وب‌سایتی درزمینه ی بارداری، آموزش‌های لازم برای تربیت فرزندان، مراقبت و نگه‌داری نوزادان است و یکی از بهترین و پربازدیدترین سایت‌های ایران برای خانواده‌های ایرانی می‌باشد.

 

 

نماشا

وب‌سایت نماشا نیز مانند وب‌سایت آپارات یکی دیگر پربازدیدترین سایت‌های ایران در زمینه اشتراک‌گذاری است که ویدئو فعالیت دارد و همانند آن عملکردی موفق داشته است.