بهترین بازی های PS4

از آن‌جایی که در این کنسول بازی‌های فوق‌العاده جذاب زیادی وجود دارند. وقتی بازی از نظر فنی و داستانی کم‎‌نقص یا بی‌نقص باشد، در کسب عنوان بهترین‌ ها بیشتر سلیقه‌ مطرح می‌شود. بنابراین بدون ترتیب خاصی در این بخش تعدادی از این بازی‌ها را معرفی می‌کنیم:

 

God of War

God of War

گاد آو وار یا خدای جنگ یک بازی در ژانر اکشن – حماسی است که توسط استودیو سانتا مونیکا برای پلی استیشن ۴ تولید و عرضه شده است. جدیدترین نسخه آن یعنی God of War 4 برای PS4 عرضه شده و نسبت به نسخه‌های قبلی از لحاظ پردازش شخصیت کاراکتر اصلی یعنی کریتوس، داستان و گرافیک، پیشرفت قابل توجهی کرده است.

کریتوس پس از جنگ و نابودی خدایان یونان، اکنون در این نسخه وارد دنیای نورس می‌شود. تفاوت عمده گاد اف وار ۴ با ورژن‌های قبلی در این است که او اکنون صاحب یک فرزند پسر شده و باید در طی ماجراجویی‌ها و جنگ‌هایش، به فرزندش آموزش‌هایی را بدهد.

بیشتر گیمرها بر سر این قضیه اتفاق نظر دارند که این بازی بهترین یا حداقل یکی از بهترین بازی های ۲۰۱۸ PS4 تاکنون است. God of War به‌علت داشتن عناصر خشونت، به گیمرهایی در رده سنی ۱۷ سال به بالا توصیه می‌شود. شما می‌توانید در دستگاه PS4 Pro این بازی را به‌صورت ۴K اجرا کنید.

 

Monster Hunter: World

Monster Hunter: World

استودیو کپکام بازی مانستر هانتر را نه تنها برای PS4 بلکه برای PC و Xbox هم عرضه کرده است که به محبوبیت و فراگیری بازی کمک شایانی می‌کند. شما می‌توانید این بازی را هم به‌صورت آفلاین اجرا کنید و هم اگر سرویس PSN را فعال کرده باشید، به صورت آنلاین و در گروه‌های ۴ نفره انجام دهید.

این نسخه نسبت به نسخه‌های قبلی Monster Hunter نقشه‌ای بزرگ‌تر و سیستم مبارزه‌ای یکپارچه‌تری دارد و برای رفتن به جنگ هیولاها هیجان بیشتری را تجربه خواهید کرد.

 

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2

اگر به فضای وسترن علاقه داشته باشید، هیچ‌چیز بهتر از بازی Red Dead Redemption 2 نمی‌تواند سرحالتان بیاورد! این بازی جهان باز با فضای وسترن در ژانر ماجراجویی – اکشن در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و اکنون یکی از محبوب‌ترین بازی های PS4 است. گرافیک و جلوه‌های تصویری فوق‌العاده، جزئیات مختلف در جریان بازی، مأموریت‌ها، موسیقی، فضاسازی و خلاصه تمام عواملی که این بازی را شکل داده‌اند، به‌طرز کم‌نظیری فوق‌العاده‌اند.

این بازی که توسط شرکت Rockstar Games تولید شده، هم از دید اول شخص و هم از دید سوم شخص قابل بازی است. Red Dead Redemption برای ایکس‌باکس هم عرضه و در میان گیمرهای جهان به‌سرعت محبوب شد. این بازی امتیاز ۱۰ از ۱۰ را از IGN گرفته و برای گیمرهای بالای ۱۸ سال مناسب است.

 

Fortnite

Fortnite

بعید است گیمری باشد که فورتنایت را نشناسد. این بازی در دو سال اخیر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های رایگان و آنلاین سراسر جهان بوده است. فورتنایت یکی از بازی‌های غیرانحصاری پلی‌استیشن است که تقریباً روی تمامی پلتفرم‌های دیگر نیز قابل اجرا است.

فورتنایت یکی از جذاب‌ترین بازی های PS4 برای اندروید و ویندوز و مک و ایکس‌باکس و iOS است. یعنی تقریباً هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد، می‌تواند این بازی را انجام دهد.

کمپانی Epic Games این بازی را در سال ۲۰۱۷ عرضه کرد. قسمت Battle Royale بخش رایگان Fortnite و قسمت Save The World بخش پولی آن است. در بتل رویال شما با ۱۰۰ نفر دیگر از گیمرها روی یک زمین بازی فرود می‌آیید و باید سایر بازیکنان را نابود کنید تا خودتان آخرین تیم یا فرد باقی‌مانده در زمین بازی باشید.

 

The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3: Wild Hunt

یکی از درخشان‌ترین و جذاب‌ترین بازی های PS4 بازی ویچر ۳ است که شما را با گرافیک جذاب و خیره‌کننده‌اش به دنیایی تخیلی می‌برد و سناریوی جذاب این بازی RPG می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. CD Projekt این بازی را تولید و عرضه کرده است و برای گیمرهای بالای ۱۸ سال توصیه می‌شود. با این‌که این بازی در سال ۲۰۱۵ عرضه شد ولی هنوز هم به‌نظر می‌رسد از زمان خود جلو باشد. امتیاز ویچر ۳ در IGN ، ۹٫۳ و در Steam 10 است.

 

این بازی ها را اگر به صورت CD دارید می توانید در PS5 هم بازی کنید.