انواع مدل های گل آرایی برای جشن ها

 

 

طراحی دکوراسیون مراسم مختلف، همیشه و همیشه یکی از پر‌اهمیت‌ترین و دشوارترین کارها بوده است. از زمانی که گل آرایی وارد عرصه شده است، این‌کار کمی دشوارتر شده اما افراد بسیار زیادی نیز به دنبال این نوع طراحی دکوراسیون می‌روند. گل آرایی همچنین در مراسم عروسی طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین دلیل ما این مطلب را برای شما تهیه کرده‌ایم تا با خواندن آن بتوانید فضای برگزاری مراسم خود را به بهترین شکل ممکن با گل‌های زیبا تزئین کنید.

 

 

دیوار گل

 دیوار گل نیز همانند باغ وارونه یک ایده بسیار نوین و زیبا است. در این نوع گل آرایی می‌توانید یکی از دیوارهای سالن را که بهترین آنها دیوار پشت جایگاه عروس و داماد است، انتخاب کرده و با گل‌های زیبا و رنگارنگ آن را تزئین کنید.

 

داربست کمانی پر از گل

 در مراسم عروسی، عروس و داماد باید بدرخشند و هیچ چیزی نمی‌تواند مانند گل آرایی این زیبایی و درخشندگی را به عروس و داماد هدیه دهد. در میان تمامی ایده‌های تزئین فضای برگزاری عروسی، ایده کمان گل برای جایگاه عروس و داماد، می‌تواند بهترین پیشنهاد باشد. داربست کمانی پر از گل‌های انرژی‌بخش و زیبا به همراه کریستال‌های آویزان می‌تواند زیبایی فضا و با‌شکوه بودن مراسم را به اوج خود برساند.

 

 

آویزهای توپی از جنس گل

 شما می‌توانید گل‌های توپی تهیه کرده و آنها را در فضای باغ از درخت‌ها یا در فضایی بسته از سقف آویزان کنید. این آویزهای توپی را می‌توانید در رنگ‌های مختلف تهیه کنید و خود نیز از زیبایی بی‌نظیر آنها لذت ببرید. استفاده از آویزهای توپی صورتی، قرمز و سفید در کنار هم می‌تواند زیبایی چشم‌نوازی به فضای برگزاری مراسم شما ببخشد.

 

 

ساخت مسیری از گل بر روی میز

 شما می‌توانید برای زیبایی هر چه تمام‌تر فضای مراسم خود، از راه گل بر روی میز استفاده کنید. دسته‌ای از گل‌ها را وسط میزها به شکل خطی بچینید و از انتهای هر میز آنها را به صورت یک آبشار کوچک بر روی زمین طراحی کنید. این نوع گل آرایی نه تنها زیبایی خاصی به میز مهمانان می‌بخشد، بلکه حس بسیار خوبی مانند حس شادابی و سرزندگی به مهمانان منتقل می‌کند.

 

 

 

گلدان‌های بلند

 می‌توانید گل‌های رنگارنگ زیبایی را داخل گلدان‌های بلند ایستاده بگذارید و از زیبای آنها لذت ببرید. این گلدان‌های بلند ایستاده را می‌توانید بر روی میز مهمانان یا در کناره‌های سالن، روی زمین قرار دهید. بهتر است از رنگ‌های مختلف استفاده کنید، اما حواس‌تان به هارمونی رنگ‌ها نیز باشد.

 

 

مسیر گل

 شما همچنین می‌توانید مسیر ورودی تالار را با گل‌های زیبا بپوشانید. گلبرگ‌های صورتی یا قرمز را بر روی زمین بریزید و مسیری از گل برای مهمانان خود درست کنید. راه رفتن بر روی گلبرگ‌های زیبا، حس بسیار خوشایندی به انسان می‌دهد، اینطور نیست؟

 

ایده باغ وارونه یا سقفی پر از گل

 ایده سقفی پر از گل می‌تواند یک ایده با شکوه و پر زرق‌و‌برق برای عروس خانم‌ها باشد که بی‌شک عاشق آن خواهند شد. در مراسم عروسی استفاده از این نوع گل آرایی می‌تواند باعث زیبایی دو چندان فضای عروسی شود و لوسترهایی کریستالی به زیبایی بیشتر این طرح کمک می‌کنند. ایده سقفی پر از گل مانند یک باغ وارونه است که حس بودن و قدم زدن در باغ را به مهمانان شما منتقل خواهد کرد.

 

 

آویزهای کره‌ای پر از گل

 در این نوع گل آرایی می‌توانید آویزهای گرد و کره‌ای تهیه کنید و داخل آنها گل‌های تازه و زیبا قرار دهید. این آویزها را در اطراف میزهای مهمانان و اطراف جایگاه عروس و داماد آویزان کنید. از این آویزها نه تنها در مراسم، بلکه همچنین می‌توانید در خانه خود استفاده کنید.

 

 

حروف گل

 آخرین ایده برای گل آرایی که می‌تواند نظر مهمانان شما را به خود جلب کند، حروف گل است. در این نوع گل آرایی، شما باید حروف اول اسم عروس و داماد را با گل‌های زیبا و رنگارنگ درست کنید. این حروف گل را می‌توانید در پشت سر یا بالای سر عروس و داماد آویزان کنید. همچنین می‌توانید این حروف گل را در بعضی از قسمت‌های سالن و در کنار میز مهمانان نیز آویزان کنید و اجازه دهید تا بوی تازگی و عطر خوش گل‌ها به مهمانان انرژی ببخشد.