با توجه به سیاست های هواوی نسبت به عرضه محصولات جدید در ۳ ماهه نخست هر سال به نظر می رسد به زودی شاهد عرضه سری  P50 کمپانی هواوی باشیم. یک مبنع اگاه اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات فنی آن و همچنین طراحی متفاوت گوشی و دوربین منتشر شده است.هواوی در سری ۵۰ طراحی متفاوتی را برای دوربین خود در نظر گرفته است به طوری که در این سری از گوشی ها شاهد طراحی صنعتی برای دوربین های اصلی خواهیم بود.

 

Image result for huawei p50

 

در سری جدید گوشی های P50 از دوربین های صنعتی شرکت لایکا استفاده شده که علاوه بر طراحی متفاوت توانمندی‌هایی را نیز برای این گوشی به ارمغان آورده است. پیش از این شاهد خبرهایی در مورد سیستم تصویربرداری جدید در این مدل از گوشی ها بوده ایم. هنوز جزئیات زیادی از مشخصات این دوربین فاش نشده اما یکی از منابع موثق در دنیای فناوری تصاویری را از نمای جلوی P50 منتشر کرده است.

 

Image result for huawei p50

 

در این تصویر دوربین سلفی درون حفره نمایشگر مشاهده می‌شود. همچنین این گوشی در سه نسخه استاندارد، پرو و پلاس عرضه خواهد شد. شایعاتی نیز در مورد نمایشگر این گوشی منتشر شده بود که نشان می داد احتمالاً مدلهای P50 پرو یا پلاس از نمایشگرهای ۶.۶ و یا ۶.۷ اینچی خمیده برخوردار خواهند بود. از دیگر قابلیت های این گوشی رابط کاربری EMUI 11، استفاده از دوربین چهار یا پنج گانه صنعتی با قابلیت سوپر زوم تا بزرگنمایی  ۲۰۰ برابری خواهد بود.