آقای ملکه

سریال آقای ملکه به کارگردانی Yoon Sung Shik و نویسندگی Park Kye Ok ساخته شده است. همچنین هنرمندانی همچون Hye Sun Shin , Jung hyun Kim , Chong ok Bae , Na Jong Chan در این سریال بسیار زیبا به ایفای نقش می پردازند. سریال آقای ملکه در ژانر تاریخی، درام، رمانتیک، فانتزی و کمدی در ۲۰ قسمت ۷۰ دقیقه ای ساخته شده است.

 

Mr. Queen Episode 2: Kim Jung-hyun's secret identity | Korea Trend News

 

خلاصه داستان سریال

داستان از مردی به نام جانگ بونگ هوان که یک سرآشپز حرفه ای در کاخ آبی رئیس جمهور است آغاز می شود. این مرد که علاقه زیادی به زن ها دارد، طی اتفاقی از بالکن خانه خود داخل استخر می افتد.او در قالب ملکه کیم سو یونگ در دوران چوسان چشم باز می کند. بونگ هوان تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا بتواند به زندگی واقعی خود برگردد اما موفق نمیشود.او متوجه می شود که همسر شاه فعلی یعنی چئول جونگ است. شاه ظاهری آرام و بیخیال دارد اما در پس این چهره رازها و اقتداری مثال زدنی نهفته است. او شخص دیگری را دوست دارد و روحش از توطئه هایی که برایش برنامه ریزی شده خبر ندارد. از سوی دیگر ملکه سون وون همسر شاه سونجو فقید به همراه برادر بلند پرواز خود از قدرت فعلی اش استفاده می کند تا بتواند شاه چئول جونگ را سرنگون کند.

 

Shin Hye Sun & Kim Jung Hyun Show Their Comedic Side, Overflowing Confidence while Filming 'Mr. Queen' | KDramaStars

 

 

این سریال فضای جدیدی نسبت به درام های کره ای دیگر دارد و حتما از تماشایش لذت می برید.این سریال بسیار خنده دار و فضای شادی را دارد .بعضی از سکانس های خنده دار آقای ملکه به گونه ای است که تا چند دقیقه خنده از لب هایتان برداشته نمی شود.

 

Shin Hye Sun And Kim Jung Hyun Talk About Teaming Up For New Drama “Mr. Queen” | News Break

 

 

سکانس های جالب و خنده دار

بخش گلدوزی مرد ملکه خیلی خنده دار است. رقص ملکه زیر باران یکی از جذاب ترین و خنده دارترین سکانس های این سریال بود.این که ملکه تمایل زیادی نسبت به خانم ها دارد و از نظر بسیاری از افراد این فرد یک منحرف است، او ژست های زیادی برای جذب بانوان دربار می گیرد که به خنده دار شدن سریال کمک بزرگی کرده است.

 

Asian Wiki - Mr. Queen (2020)

 

بازیگران

دانلود سریال Mr. Queen 2020