گوشت مصنوعی:
سیستم پرورش گوشت کنونی نخواهد توانست تا مدت زیادی دوام بیاورد و همچنین منابع عظیمی صرف پرورش، کشتار و جا به جایی احشام می گردد.که حجم زیادی از آن انرژی و آب است.این حیوانات پرورشی حجم زیادی گاز متان تولید می کنند که بر تغییرات آب و هوایی زمین تاثیر گذار است.
گوشت مصنوعی، نوع خاصی از گوشت قرمز است که در آزمایشگاه پرورش یافته است. اتم ها و ملکول های گوشت مصنوعی به گونه ای در کنار هم قرار گرفته اند که برای مثال اگر برای پذیرایی از شما یک کباب کوبیده طبیعی و یک کباب کوبیده مصنوعی استفاده شود، شما به هیچ عنوان تشخیص نخواهید داد.

اسکلت خارجی پوشیدنی:

این اسکلت ها وسایلی هستن که به انسان ها کمک می کنند بهتر، قوی تر و سریع تر حرکت کنند. ویلچر ها، بهترین چیزی هستند که الان در چنته داریم، اما همین بهترین ها هم بسیار محدود هستند. در واقع ویلچر ها به سختی توسط خود فرد کنترل می شوند و در خیلی از اوقات نیاز به کمک شخص دیگری است. ویلچر ها افراد را فقط در حرکت بسیار ساده کمک می کنند و این دستگاه ها در شیب های تند و پله ها ناکارآمد هستند.
همه ی این ها می تواند تغییر کند اگر اسکلت های پوشیدنی به حقیقت بپیوندند. همانند خیلی از تکنولوژی های نو ظهور، هزینه تولید مهم ترین مسئله است، اما هزینه تولید اسکلت های پوشیدنی در آینده کاهش چشمگیری خواهد یافت.
در حال حاضر وسیله ای به نام ReWalk بهترین جایگزین برای ویلچرهای کنونی است. اما اسکلت های دیگری هم در دست ساخت هستند، همانند HAL و Tek RMD.
اسکلت خارجی ReWalk به کسانی که از ناحیه پا فلج هستند این امکان را می دهد که بتوانند راه بروند، قدری ورزش کنند و به طور کل زندگی سالم تری داشته باشند.

کامپیوترهای تحت کنترل مغز:

این کامپیوتر ها به شما اجازه می دهند بدون استفاده از دست یا پاهایتان، اعمالی را از قبیل دستورات رایانه ای، کنترل ابزار های الکترونیک و یا حتی اسکلت های خارجی را تنها توسط مغزتان آن هم به صورت مستقیم انجام دهید.
این تکنولوژی به کمک افراد معلول هم خواهد آمد. کسانی همچو استیون هاوکینگ یا افرادی که به طور کل از بیماری ASL رنج می برند. این کامپیوترها توام با تکنولوژی های دیگر هر عمل غیر ممکنی را ممکن می سازند. می توان از روی کره ی زمین، سفینه های فضایی را به راحتی کنترل کرد و یا خیلی از ابزار های خطرناک را تحت نظارت داشت.

حمل ونقل فوق سریع:
وقتی از حمل و نقل فوق سریع صحبت می کنیم منظورمان به واقع پر سرعت است. هایپر لوپ را به خاطر دارید؟ ایده ی Elon Musk در مورد حمل و نقل فوق سریع.

از لحاظ تئوری هایپر لوپ می تواند مسافران را در عرض آمریکا تنها در ۳۵ دقیقه جا به جا کند، سفری که به طور عادی ۶ ساعت به طول می انجامد. این وسیله (باز هم به صورت تئوری) می تواند با سرعت ۱۲۰۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند و طراحی شده تا هم مسافران و هم محموله های باری را جا به جا کند. البته هزینه ی راه اندازی آن ناقابل است، چیزی حدود ۶ تا ۷٫۵ میلیارد دلار.
دستکاری ژنتیکی:
دست کاری ژنتیکی یا به اصطلاح ژ‌ن تراپی، کمی‌ با اصلاح ژنتیکی متفاوت است، هر چند که این تفاوت بیشتر در هدف از کار است تا کاربرد آن. هر دو سعی‌ در تغییر ژن‌ها در گونه‌های زنده دارند ولی‌ دست کاری ژنتیکی به دنبال درمان ژن‌های معیوب است، در حالی‌ که اصلاح ژنتیکی به دنبال تغییر در ژن‌های با عملکرد خوب است تا به یک بهبود در ارگانیسم دست یابد. این کار برای افزایش مواد مغذی یا بهبود طعم مواد خوراکی مناسب بوده اما در مورد انسان ها باید کمال احتیاط را در نظر گرفت.