هری استایلز:

هری ادوارد استایلز ، زادهٔ ۱ فوریه ۱۹۹۴و خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر بریتانیایی است. فعالیت وی در عرصه موسیقی از سال ۲۰۱۰ با شرکت در برنامه تلویزیونی بریتانیایی استعدادیابی صدا ایکس فاکتور آغاز شد. او در این مسابقه به عنوان یک خواننده تک موفق نبود و در مراحل اولیه حذف شد. با این وجود، استایلز دوباره برای تشکیل گروه وان دایرکشن به همراه چهار شرکت کننده دیگر به این برنامه بازگردانده شد. بعد از تعلیق گروه وان دایرکشن در سال ۲۰۱۶، استایلز به عنوان هنرمند مستقل با کمپانی کلمبیا رکوردز قرارداد همکاری امضا کرد.

استایلز به همراه دیگر اعضای وان دایرکشن پنج آلبوم همه شب بیدار ،مرا به خانه ببر ،خاطرات شبانه ، چهار و ساخته‌شده در بامداد را طی دوران فعالیت خود منتشر کردند.

 

Harry Styles Invests in New Manchester Arena - Variety

 

در سال ۲۰۱۷ استایلز اولین تک‌آهنگ سولو (مستقل) خود را با نام (( نشانه زمان)) منتشر کرد که این آهنگ به رتبه یک جدول برترین تک‌آهنگ‌های بریتانیا و رتبه چهارم جدول یو.اس. بیلبورد رسید. رولینگ استون این آهنگ را “آهنگ سال” نامید و موزیک‌ویدیو نشانه زمان برنده‌ی جایزه بریت شد.

هری استایلز فعالیت در عرصه بازیگری را با فیلم دانکرک (۲۰۱۷) آغاز کرد.

اولین آلبوم مستقل وی با نام «هری استایلز» در ۱۲ می ۲۰۱۷ منتشر شد که ۱۴ کشور در رتبه اول قرار گرفت. هری دومین سولو آلبوم خود را با نام « فاین لاین» در ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ منتشر کرد.

این آلبوم رکورد پرفروش آلبوم هنرمند مرد انگلیسی در امریکا را شکست و آهنگ ستودن تو جایگاه اول را در چارت “۱۰ آهنگ برتر امریکا” برای دومین بار برایش به ارمغان آورد.

 

Harry Styles' 'Fine Line' album hits number one - CNN

 

 اوایل زندگی:

استایلز در ردیچ، ووسترشر به دنیا آمد و در هولمز چپل، چشر، انگلستان بزرگ شد.او در مدرسه ((Holmes Chapel Comprehensive)) تحصیل کرد. مادر وی انی کاکس و پدرش دزموند استایلز نام دارد.بسیاری از اجدادش کارگران مزرعه در نورفولک بودند. او یک خواهر بزرگتر از خود به نام جما دارد. والدین او هنگامی که او هفت سال داشت از یکدیگر جدا شدند. سپس مادر استایلز با رابین توییست ازدواج کرد. هری استایلز رابطه‌ی بسیار خوبی با رابین داشت. رابین در سال ۲۰۱۷ بعد از سالها مبارزه با سرطان درگذشت. هری در سن شانزده سالگی به‌صورت پاره‌وقت در یک نانوایی کار می‌کرد.او از زمانی که کودک بود علاقه زیادی به خوانندگی داشت. از آرتیست‌های مورد علاقه او الویز پرسلی و گروه‌های راک بیتلز و بان جووی را می‌توان نام برد.استایلز قبل از عضویت در گروه وان دایرکشن خواننده‌ی اصلی گروهی به نام وایت‌اسکیمو بود و با این گروه برنده‌ی جایزه‌ی مسابقه‌ای محلی شد.

 

Harry Styles Wallpaper Data-src /w/full/d/f/6/122348 - 1920x1080 - Download HD Wallpaper - WallpaperTip

 

 ایکس فاکتور و وان دایرکشن:

استایلز به دنبال یک پیشنهاد از مادرش، در ۱۱ آوریل ۲۰۱۰ به عنوان یک کاندیدا انفرادی برای سری هفتم رقابت آواز تلویزیونی بریتانیا، “ایکس فاکتور” در این مسابقه شرکت کرد و ترانه Isn’t She Lovely از استیوی واندر را خواند.او موفق به پیشرفت به رده “پسران” در “خانه قضاوت” شد. چهار نفر دیگر در گروه سنی خود نیز شکست خورده‌اند، اما در پیشنهاد نیکول شرزینگر، داور مهمان به مسابقه بازگشتند.آن‌ها در گروه ومبلی آرنا قرار گرفتند و در ژوئیه ۲۰۱۰ در مرحله “قایقرانی” رقابت مورد قرار گرفتند.گروهی که شامل استایلز، نایل هوران، لیام پین، لوئیس تاملینسون و زین مالیک بود.در سال ۲۰۱۷، استایلز گفت که نام وان دایرکشن را او برای گروه پیشنهاد داده بود و اعضای‌گروه با این این نام موافقت کردند.

گروه وان دایرکشن برای اولین اجرای خود در “خانه‌ی قضاوت” یا همان Judge’s House یک نسخه آکوستیک از “Torn” را اجرا کرد. سایمن کاول بعداً اظهار داشت که عملکرد این گروه او را متقاعد کرده و به‌نظرش اعضای این گروه با اعتماد به نفس، سرگرم کننده و دوستانه هستند.در چهار هفته اول نمایش زنده، آن‌ها آخرین اقدام کاول در رقابت بودند.این گروه به سرعت در انگلیس به محبوبیت رسید. مدت کوتاهی پس از آن تأیید شد که قرارداد همکاری بین وان دایرکشن و کاول به مبلغ ۲ میلیون پوند به امضا رسیده است‌.

 

Fans Celebrate 10th Anniversary Of One Direction

 

وان دایرکشن به سرعت در مدیا به موفقیت بسیار چشم‌گیری رسید. آن‌ها آلبوم اول خود با اسم همه شب بیدار را در سال ۲۰۱۱ و آلبوم دوم خود را با اسم مرا به خانه ببر در سال ۲۰۱۲ منتشر کردند. آلبوم سوم آن‌ها با اسم خاطرات نیمه شب در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۱۳ منتشر شد. آن‌ها رکوردهای بسیاری را شکستند. در سال ۲۰۱۳ موزیک ویدئو بهترین ترانه دنیا که از همین آلبوم بود جایزه مراسم جوایز بریت را از آن خود کرد. آن‌ها در مراسم جوایز موسیقی آمریکا سال ۲۰۱۳ نیز دو جایزه را از آن خود کردند. این گروه به عنوان یک گروه بریتانیایی در آمریکا ۳۰ میلیون بدست آوردند.

 

استایلز و دیگر اعضای گروه در سال ۲۰۱۲ در قسمتی از سریال آی کارلی ظاهر شدند. آن‌ها همچنین در سال ۲۰۱۳ در مستند «این ماییم» با بازی خودشان ظاهر شدند؛ که این فیلم در اواخر سال ۲۰۱۳ به بازار آمد و فروش چشمگیری داشت. بعد از رفتن زین مالیک و از سال ۲۰۱۵ ، پس از انتشار آلبوم ساخته شده در بامداد، فعالیت گروه به حالت معلق درآمد هر یک از اعضا فعالیت مستقل خود را شروع کردند.

 

One Direction | The Official Website

 

 

در می ۲۰۱۶ اعلام شد که هری استایلز قرار است در فیلم دانکرک ایفای نقش کند. دانکرک فیلمی اکشن-مهیج به کارگردانی و نویسندگی کریستوفر نولان است و در ژوئیه ۲۰۱۷ منتشر شد.

هری استایلز در سال ۲۰۱۳ مجموعه‌ای از بعضی از لباس‌های خود را به حراج اینترنتی گذاشت و تمام مبلغ حاصل از آن را وقف خیره کرد. هری استایلز در می ۲۰۱۶ موهای خود را کوتاه و به خیریه‌ای که از کودکان سرطانی حمایت می‌کرد اهدا کرد تا برای کودکان سرطانی کلاه گیس ساخته شود.

 

Harry Styles looks totally different as he shows off a new hairstyle - Manchester Evening News