کتابی که به شما معرفی می کنیم کمک می کند تا چگونه داستان متفاوتی روایت کنید، صدایتان را در ازدحام تبلیغات به گوش مخاطب برسانید و با تلاش کمتر مشتریان بیشتری جذب کنید.
نویسنده: جو پولیزی
مترجم: سجاد بهجتی
ناشر: آریانا قلم
تعداد صفحه: ۳۸۴
مترجم: سجاد بهجتی
ناشر: آریانا قلم
تعداد صفحه: ۳۸۴
توضیح روی جلد کتاب: چگونه داستان متفاوتی روایت کنید، صدایتان را در ازدحام تبلیغات به گوش مخاطب برسانید و با تلاش کمتر مشتریان بیشتری جذب کنید.
نویسنده این کتاب از پیشکسوتان بازاریابی محتوا است. او میگوید نویسندگی شیوه جدیدی از بازاریابی محتواست. او شما را به سفری دعوت میکند و با قدمهای کوچک به شما آموزش میدهد محتوای جذاب و مفید تولید کنید. در این کتاب میخوانید که چگونه شرکت خود را به متخصصی مورداعتماد در بازار تبدیل کنید و فروشتان را افزایش دهید.
این کتاب به شما کمک میکند مسیر خود را در حوزه تولید محتوا پیدا کنید و بتوانید مشتریان بیشتری جذب و آنان را حفظ کنید. همچنین راهکارهایی ارائه میدهد با هدف:
- توسعه بازاریابی محتوا؛
- افزایش مخاطبان؛
- تحلیل عملکرد بازاریابی محتوا؛
- افزایش بودجه بازاریابی محتوا.
در این کتاب درباره جان دیر (John Deere)، لِگو (LEGO) و کوکاکولا میخوانید. نویسنده خیلی دقیق این برندهای بزرگ را تجزیهوتحلیل کرده است.
https://destani.ir/?p=34719
Thursday, 3 October , 2024