این روزها، قرنطینه خانگی و احتمالا عدم تحرک کافی باعث اضافه وزن شما شده است، از این رو تصمیم گرفته‌ایم تا شما را با یک پیتزای رژیمی و خوشمزه آشنا کنیم. با ما و طرز تهیه پیتزا فلفل دلمه‌ ای رژیمی همراه باشید. مواد لازم: فلفل دلمه‌ای قرمز ۲ عدد بزرگ فلفل دلمه‌ای زرد ۲ […]

این روزها، قرنطینه خانگی و احتمالا عدم تحرک کافی باعث اضافه وزن شما شده است، از این رو تصمیم گرفته‌ایم تا شما را با یک پیتزای رژیمی و خوشمزه آشنا کنیم. با ما و طرز تهیه پیتزا فلفل دلمه‌ ای رژیمی همراه باشید.

مواد لازم:

  • فلفل دلمه‌ای قرمز ۲ عدد بزرگ
  • فلفل دلمه‌ای زرد ۲ عدد بزرگ
  • زیتون سبز خرد شده ۱/۲ فنجان
  • جعفری تازه ۱/۴ فنجان خرد شده
  • سرکه قرمز ۲ قاشق چای‌خوری
  • روغن زیتون ۳/۴ قاشق غذاخوری
  • فلفل سیاه ۱/۸ قاشق چای‌خوری
  • پنیر پیتزای ایتالیایی ۴۵۰ گرم
  • پنیر پارمسان رنده‌شده ۶ قاشق غذاخوری

طرز تهیه پیتزا فلفل دلمه‌ ای رژیمی:

  • دو عدد فلفل دلمه ای را از درازا دو نیم کرده و دانه‌های آن را خارج کنید. نیمه‌های فلفل دلمه ای را به صورتی که پوستشان رو به بالا باشد در یک ورق پخت فویل قرار دهید و با دست صاف کنید و به مدت ۱۵ دقیقه اجازه دهید پخته شود.
  • بعد از پخت فلفل دلمه‌ ای آن را در یک کیسه با قابلیت زیپ شدن قرار دهید و در کیسه را ببندید (توجه داشته باشید فلفل ها را در حالی که گرم هستند داخل کیسه قرار ندهید). اجازه دهید ۱۵ دقیقه بماند، سپس پوست فلفل ها را بکنید و آنها را قطعه قطعه کنید.
  • در یک کاسه فلفل دلمه‌ای را با زیتون سبز، جعفری تازه، سرکه قرمز، روغن زیتون و فلفل سیاه ترکیب کنید.
  • فر را تا دمای ۳۵۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. ترکیب فلفل دلمه ای را روی خمیر پیتزا پخش کرده و پنیر را نیز روی آن بریزید.
  • اجازه دهید پیتزا به مدت ۷ دقیقه در دمای ۳۵۰ درجه بپزد تا زمانی که پنیر آب شود.
    بعد از پخت، پیتزا را به ۱۲ قسمت مساوی تقسیم کنید.