پورشه ماکان توربو ۲۰۲۰ مجهز به پیشرانه ۴۳۵ اسب بخاری معرفی شد؛ قیمت این کراس‌اور از ۸۳،۶۰۰ دلار آغاز می‌شود و تا ماه آینده در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به نمایش در می‌آید.

اگر هنگام رونمایی مدل جدیدی از پورشه یک قاعده وجود داشته باشد، این است که مدت زمان طولانی بین معرفی نسخه‌های مختلف آن طول نمی‌کشد. امری که درباره‌ی پورشه ماکان ۲۰۲۰ صادق است و پیش از این در نسخه‌های استاندارد و S معرفی شد.

البته هر دو نسخه از پورشه ماکان قبلاً توربوشارژ بودند اما این نسخه‌ی توربو است. بدین معنی که به‌جای پیشرانه‌ی ۳ لیتری خورجینی ۶ سیلندر موجود در نسخه‌ی S ماکان، از پیشرانه‌ی ۲/۹ لیتری خورجینی ۶ سیلندر مجهز به توربوشارژر قرض گرفته شده از پورشه پانامرا و کاین بهره می‌برد.

اگرچه حجم پیشرانه کاهش یافته است، اما قدرت آن از ۳۴۸ به ۴۳۵ اسب‌بخار افزایش می‌یابد. گشتاور نیز از ۴۸۰ نیوتن‌متر به ۵۵۰ نیوتن‌متر می‌رسد که بسیار درخور توجه است. قدرت اضافی به‌معنای عملکرد بیشتر و بهتر خواهد بود و پورشه ماکان توربو با بسته سفارشی اسپرت کرونو (Sport Chrono) در ۴/۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد و می‌تواند تا بیشینه سرعت ۲۷۰ کیلومتربرساعت نیز حرکت کند. جعبه‌دنده‌ی هفت سرعته دو کلاچه، قدرت خروجی پیشرانه را به سیستم استاندارد تمام چرخ محرک مجهز به قابلیت مدیریت کشش پورشه منتقل می‌کند..
سیستم تعلیق قابل تنظیم بادی برای ماکان توربو ۲۰۲۰ در دسترس است (دارای پیستون‌های بهینه‌شده و کمک‌فنرهای هیدرولیکی جدید)، در حالی که سیستم توزیع گشتاور پورشه پلاس (Porsche Torque Vectoring Plus) و ترمزهای کربن سرامیکی نیز وجود دارد. نسخه‌ی توربو برخلاف سایر مدل‌های پورشه ماکان، از ترمزهای با سطح کاملاً پوشیده بهره می‌برد که دارای روکش کاربید تنگستن است و به‌گفته‌ی مسئولان پورشه تا ۹۰ درصد گرد و غبار را کاهش می‌دهد و باعث افزایش پاسخگویی ترمز و کاهش سایش می‌شود..