جنسیس، زیرمجموعه لوکس هیوندای، نسل جدیدی از لوکس‌ترین مدل خود را با هدف رقابت با لیموزین‌های آلمانی به بازار عرضه می‌کند. کارخانه کره‌ای هفته گذشته عکس‌هایی از مدل جدید G90 منتشر کرد و اعلام کرد که آن را سال آینده علاوه بر بازارهای جهانی در آمریکا هم خواهد فروخت.

هیوندای در سال ۲۰۱۵ زیرمجموعه جنسیس را به عنوان مارکی لوکس و مستقل از هیوندای تاسیس کرد. G90 که پیش از آن سدان لوکس و پرطرفدار هیوندای در بازار کره بود،‌ اولین مدلی بود که با نام جنسیس معرفی شد.

جنسیس می‌خواهد ظاهر محصولاتش همزمان با شیک بودن، اسپرت هم باشد و سانگ‌یوپ لی، مدیر طراحی جنسیس می‌گوید در G90 این ایده به بهترین شیوه اجرا شده است. چراغ‌های ماشین شبیه به مدل‌های دیگر جنسیس دو خط موازی است که نسبت به مدل‌های دیگر باریک‌تر است و روی بدنه و تا درهای جلو کشیده شده است.