فراری خبر تولید نسخه‌ی اسپایدر از مدل F8 را پیش‌تر داده بود و حال پس از مدت‌ها بالاخره از این مدل به‌صورت رسمی پرده‌برداری کرد. F8 اسپایدر  ازپیشرانه‌ی تویین توربو V8 با حجم ۳.۹ لیتر استفاده می‌کند که می‌تواند ۷۱۱ اسب‌بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.به‌گفته‌ی فراری، این مدل برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت تنها به ۲.۹ ثانیه زمان نیاز دارد و در ۸.۲ ثانیه نیز می‌تواند به سرعت ۲۰۰ کیلومتربرساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت محصول جذاب فراری نیز ۳۴۰ کیلومتربرساعت است.
پیشرانه‌ی مورد استفاده در این مدل، مشابه پیشرانه‌ی مدل ۴۸۸ پیستا است اما از منیفولد اگزوز اینکونل مدل F8 تریبوتو استفاده شده است. فراری به کمک مواد سبکی مانند فیبر کربن توانسته وزن این خودرو را به ۱۴۰۰ کیلوگرم برساند که البته از مدل F8 تریبوتو سنگین‌تر است. سقف F8 اسپایدر از نوع بازشونده به‌صورت برقی است و در ۱۴ ثانیه می‌توان آن را باز یا بسته کرد. امکان باز و بسته‌کردن سقف حین حرکت نیز وجود دارد؛ به شرط اینکه سرعت خودرو از ۴۵ کیلومتربرساعت تجاوز نکند.
با توجه به اصلاحات انجام‌شده در بخش آیرودینامیکی، فراری ادعا می‌کند که میزان داون‌فورس تولیدی در F8 اسپایدر در مقایسه با ۴۸۸ اسپایدر حدود ۱۰ درصد بیشتر است. فراری F8 اسپایدر نیز مانند نسخه‌ی کوپه‌ی خود از سیستم فراری SSC نسخه‌ی ۶/۱ و +FDE استفاده می‌کند. این سیستم نرم‌افزاری می‌تواند فشار درون کالیپرهای ترمز را در پیچ‌ها تغییر دهد. قیمت پایه فراری F8 اسپایدر هنوز مشخص نشده است.